Inte pigg men inte helt sjuk

Morgon!
Känner mig inte pigg och frisk idag men jag känner mig inte heller lika sjuk som i går och i måndags. Vilket bara är bra. Det betyder att jag ska fara till praktiken idag. Får smått lite dåligt samvete för att jag inte har varit där nått i veckan. Men men.

Vad som händer sen ikväll blir nog bara att vila. Jag kommer nog vara jätte trött och slut efter den här dagen kan jag ju lova er. Ska se CSI ikväll också. Sista delen av de tre sammanhängande avsnitten. Kommer nog bli bra.

Nina far till Ume idag. Lämnar mig ensam här hemma. Nog för att hon kommer hem på söndag eller måndag men jag saknar henne redan! Vilket är konstigt eftersom att jag var med henne typ hela dagen igår :P

Nej nu ska jag göra mig klar så att jag inte behöver stressa senare. Hatar att måsta stressa men större delen av min vardag är stress!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0