Hur ska jag tänka för att allt ska bli rätt?

Ibland kan jag bara inte låta bli att ta åt mig. Jag vet att jag inte borde men just nu kan jag inte låta bli. Känner mig typ arg och ledsen hela tiden för tillfället. Gissar på att de beror på att jag är tjej. De ska alltid vara så roligt att vara tjej. Jag vet inte hur jag ska kunna släppa alla "dåliga" tankar och bara fortsätta vara jag.

Idag på "jobbet" har jag stått nere på lagret och jobbat. Skulle packa ner larm i lådor så att de kan bli tillbaka skickade. Trodde de skulle gå fort men eftersom att de låg en massa andra saker än just de som skulle skickas tillbaka så tog de lååååååååång tid. Har stuckigt mig flera gånger, har sår på långfingret. En sak som är bra med att jobba på lagret är att man får hamna i sina egna tankar. Allt man gör gör man som om man alltid har gjord de och kan de ända in i ryggmergen. Behövde tänka idag. Så de var ganska så skönt. Men nu behöver jag tänka ännu mer...

Vad händer i morgon? Jo jag tror de blir bio. Eller jag hoppas de blir bio. Men nu ska jag ta och lägga mig. Klockan är mycke och jag ska upp vid åtta i morgon. Just ja! Jag, Nina och Lina har varit på vattengympa ikväll. En kvinna som var där tyckte inte om att vi pratade. Men hallå?! De är så tråkigt att bara vara där utan att prata? Men men... Vi drog då ner på snacket.

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0