Home

Har varit hemma ett tag nu.
Tog tio i tolv bussen hem, vill aldrig göra de igen på en lördag. De vart full buss med fulla människor i. Jag gillar inte att vara bland fulla människor som jag inte känner när jag själv är nykter. Tycker bara de blir jobbigt.

Var hos Emanuel idag. Vi pratade lite med Sasse å såg Bond på tv:n. Har aldrig sett en hel bond-film i hela mitt liv. Nog för att de inte direkt är min typ av film skulle jag tro.

Ligger nu å ser på Two and a half men. Ser de på internet å de är jätte segt. Måste vänta i en evighet innan de har laddat klart en liten bit. Gillar de inte alls. Men har varit smart och börjat ladda upp nästa avsnitt så de är bara att de se sen. :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0