Hemma från bion

Hemma från stan.
Känner mig bara irriterad! Fattar mig inte på små fjortisar med sockar i bh:n!

Dagen på apu:n var helt okej. Jag var tröttare än vanligt och hade ondare i fötterna än vanligt. Gillades inte alls. Men jag fick höra en sak som gjorde mig förvånad på ett bra sätt. Inte illa kan jag ju säga. IN YOUR FACE!!!

Jag å Nina åt på staden och gick sedan till bio. Trodde att jag skulle få njuta av filmen och bara slappna av men inte då! De sitter små fjortisar med sockar i BH:n bakanför oss. De ska skratta, fnissa och prata under hela filmen! Vilket gör mig galen. Kunde som inte fokusera fullt ut på filmen.
Filmen var sådär...

Farmor körde mig hem. Fick ett schampoo och balsam av henne. Nu kanske mina toppar blir lite bättre :P Jag håller tummarna!!

Vad händer resten av kvällen?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0