God morgon, Heej, God Natt!

Heej!
Jag har inte skrivit nått idag. Har inte suttit vid datorn så mycket alls. Har iallafall inte haft tid att blogga.
Stannade hemma från apu:n idag me. Men jag var på skolan och hade min keramiklektion. Man sitter som bara på rumpan där, inte så ansträngande alls så det klarar jag av. Är glad att jag for. Vi fick nämligen ta hem alla våra saker som vi har gjort. Eller inte direkt allt, muggen och riliefen är inte klara än. Men min ask, min tummade lilla sak, ringlade saken och min ljuslyckta fick följa med hem.

Jag och Nina skulle fara hem till mig och se desperate. Men innan det skulle jag fara och hämta ut min väska. Var så glad när jag äntligen fick bära den igen! Blev helt överlycklig.

Har varit hos farmor större delar av dagen. Vi har pratat, fikat, pratat, pratat och sett lite på tv. Gillar att vara hos farmor. Hon lyssnar alltid och försöker komma med lösningar och så. Helt klart den bästa farmorn man kan ha! Fick idag ett nytt liniment av henne. Det är de linnementet som Nina har hemma hos sin pappa. Har därför redan provat det och vet att det är bra. Tack igen farmor!

Nu ska jag sova så att jag orkar upp i morgon och jobba. Måste på praktiken och iallafall ge det ett försök. Ska försöka komma ihåg att lägga upp bilder på alla saker i morgon. Minnet är bra men kort ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0