God middag idag :P

Ja arbetsdagen idag gick bra.
Fick vara och jobba med väskorna, hänga ut kläder och galja. Kändes bra ska ni veta. Men ont i fötterna har jag! Mindre roligt. Jag fick åka bil med mamma hem idag. Jätte skönt att slippa åka buss kan jag säga er.

De blev klyftpotatis, kebab och vitlksgegga. Jätte gott. Jag och Mamma hjälptes åt att laga maten. Trevligt trevligt. Jag och mamma har också kollat igenom olika kataloger för att hitta nå kläder till studenten. Har KANSKE hittat en klänning. Får se om de blir den eller inte.

Ska snart fara upp till farmor. Sen blir de hem och se grey´s. De var ju desperate igår. Vilken besvikelse!! Jag hade väntat mig mer av första avsnittet kan jag ju säga er.

Har ni haft en bra dag?

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0