FESTDAGS!!!

Änteligen hemma!
Det har varit en jätte jobbig dag. Inte att jag har fått göra jobbiga saker utan att jag har haft ont i huvudet och halsen hela dagen! Det gillas inte kan jag säga er. Gick också näsblod på jobbet. Jätte roligt!!

Sitter nu hemma hos mamma. Ska snart börja göra mig klar för att fara till stan å festa!! Jag hoppas bara huvudvärken går över. Har tagit värktablett. Halsen kommer bli bedövad med all dricka :P

Sitter med näsblod nu också. Att jag inte kan få bränna till i min näsa nu när jag vågar?! Jobbigt läge de här. Men jag vet iallafall vad jag ska ha på mig :P Det är allit ett plus.

Förfesten blir hemma hos Lisa i stan. Det blir bara tjejerna. Mysigt som alltid. Sen blir det ut till olles å festa loss där. Man kan ju bara hoppas att det inte är en massa idioter ute ikväll. Blir bara jobbigt då.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0