Det är sant! Jag hade roligt igår!

Jag festade ju igår.
Det är typ en evighet sedan som jag gjorde det, känns det som iallafalll :P

Kvällen började med förfest hemma hos Lisa. En riktig tjejkväll blev de. Vi pratade skit och skrattade och hade det allmänt roligt! Vi tog lite bilder med Lisas webbkamera xD Hon har bilderna så ni får vänta tills hon delar med sig. Vi spelade in en liten film också ;)

Efter ett tag komme våra bilar så vi for till Olles och hade en jätte trevlig kväll. Sandra var på krogen, hon som sa att hon inte skulle ut ;) Träffade jätte mycket folk. Jag blev bara jätte glad av att vara där bland alla trevliga människor. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Jag hade JÄTTE ROLIGT!!!

Pappa komme å hämtade oss vid tre tiden tror jag. Vi körde hem Lisa, Lina, Simon och hans kompis. Typ dirr jag komme hem somnade jag. Men självklart vakande jag tidigt som vanligt efter att jag har festat. Klockan var före nio! Man vaknar inte före nio dagen efter?! Min kropp förstår inte att den ska sova :P

Mamma jobbar nu så jag är hemma själv. Känns skönt. Jag sitter framför tv:n och ser på "taking the stage". Gammla avsnitt men jag har inget annat för mig. Sitter i nattlinne, inlindad i täcket i soffan. Mysigt var ordet.

Men jag måste snart hoppa in i duschen å göra mig klar för att fara till pappa. Ska äta där ikväll. Känner mig så trött så jag kommer nog att somna i duschen.

PussKram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0