Tisdag, Är värmen påväg tillbaka?

Änteligen hemma!

Har inte varit hemma sen i morse. Eller jo i 10 min efter jobbet sen får jag direkt till stan. Jobbigt läge kan jag säga er. Har bara velat fara hem och lägga mig och sova.

Jag och Lina var iallafall och kollade på alla som skulle gå på balen. Det var riktigt fina klänningar endel hade på sig! Jag tog lite kort också. Har inte lagt upp dem på datorn än så ni får vänta med dem ett tag.

Har sen spenderat kvällen hos pappa och diskuterat hur
vi ska ha det på fredag. Det gick som bra. Pappa ska
förstora upp några bilder till mitt plakat i morgon som
jag då ska välja mellan. Kommer nog gå bra!

I morgon blir det att fara till stan direkt efter jobbet och
se om jag hittar en knapp till min bolero som Ingela har
stickat till mig! Kommer nog att gå bra ska ni se.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0