Tacka gu för hostmedicin!!!!

Trevligt!
Jag spydde upp middagen idag inne i skogen. Verkligen
jätte trevligt. Magen känner av de för nu är jag jätte
hungrig.

                                               Det blir inte så att jag följer med farmor till stugan. 
                                               Jag orkar rent inte. Skulle bara ha tagit de lugnt men
                                               mår så dåligt..

Har varit ute på samhället och kollat efter fulla ungdommar.
Kanske inte det roligaste man kan göra en fredag-kväll
men Mamma ville ha sällskap. Men de regnade typ hela tiden
vi var ute så jag var ganska så blöt. Eller de är jag fortfarande.

                                                Nej nu ska jag nog ta och lägga mig och drömma om 
                                                bättre tider. Kommer bara bli besviken när jag vaknar
                                                men det är de värt ;)

NattiNatti
PussKram
SovGott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0