Sweetest goodbye

Sitter med världens huvudvärk!
Gillar det inte alls.

Dagen på jobbet har gått bra. Fick mycket att göra i slutet just innan jag skulle hem. Sånt gillas alltid?! Var tvungen att sluta en halvtimme tidigare idag. Skulle in till körskolan. Men det var sån trafik att jag komme sent men bara några minuter.

Det gick jätte bra att köra. Blev jätte glad
när han på körskolan sa att jag körde bra
och att jag lätt skulle fixa de här. Det är
bara teorin som jag måste ta tag i. Men jag
blev mycket mer peppad på att ta tag i det
nu.

Jag och min syster Linnea tog en promenad ner till ica, skulle köpa nå frukt till fikat i morgon. Hittade mina meloner som jag gillar. Köpte också lite bröd som Linnea fick mata fåglarna i svandammen med. Hon blev så glad, lätt värt pengarna :P Det är det som är så bra med Linnea, hon är fortfarande i den åldern där man blir glad för minsta lilla sak. Det känns så bra när man gör henne glad, hon blir ju verkligen glad med hela ansiktet!

Träffade Lina också ett tag. Kändes som om
det var en evighet sen jag träffade henne sist.
Vi satt och pratade ett tag sen tog vi bilen och
for å kollade på hennes kanske blivande bil!!

Nej nu ska jag lägga mig och sova. Är inte så trött
men jag hoppas att jag snart blir de. Behöver sömnen!
Ska leta upp en huvudvärkstablett först!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0