Söndag, Jobb i morgon

Hejhej!

Känner mig jätte trött.
Det blev ju ingen sovmorgon i dag heller. Följde farmor, Nina och Mats till stugan. Farmor var jätte duktig och hann med att städa rosa rummet, blå rummet och vardagsrummet! Inte illa! Får se om vi kanske far dit i helgen igen och sover över?

Har träffat mina tjejer idag. Satt och pratade lite. Vi pratade om studenten, balen och lite småsaker som behövdes pratas om. For även till mamma och hämtade mina saker som jag skulle ha med till pappa. Tog moppen och brumade hit till pappa.

I morgon återgår jag till jobbet. Hoppas allt snart börjar fastna så jag inte behöver känna mig som en idiot! Men det ska nog gå ska ni se :P Monika på jobbet litar iallafall på mig ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0