Sista inlägget för helgen!

Hejhej!

Hemma tidigare från jobbet. Det var inte många kvar på kontoret när jag gick hem.
Så det var på tiden att jag drog också ;) Fick lön idag. Det kändes jätte bra! Men de hade inte dragit skatt på den! Måste prata med dem på jobbet på måndag. Vill inte måsta betala tillbaka en massa pengar seeeen!

Det kommer inte att bli någon mer uppdatering på ett bra tag. Kommer
fara till stugan efter middagen å stanna tills på lördag eller söndag. Det
kommer att bli bra! Ska ha med mig kameran så när jag kommer hem
kanske jag har en massa bilder att visa er! Om jag kommer ihåg att
använda kameran xD

Ha nu en bra midsommar!
Drick inte för mycket och försök att hålla myggen borta!

PussKraaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0