Pigg?

Nej jag är inte så pigg idag :S Känner mig mer död än levande för tillfället.
Nina sovde över här igår. Gud vad hon snarkar! Sen höll hon på att putta ut mig från sängen vilket betyder att jag bressar in henne i väggen då vaknar hon och säger ca "Elin du kan inte ligga så nära, du pressar in mig i väggen". Gissa om jag blir sur på na! Hon fick allt sova in trängd ;)

Jag har nyss ätit frukost. Nina ligger kvar ute i lillkåken och sover. Jag vill också sova vidare! Ska på en introduktionskurs på Rönnskär som är obligatorisk för alla sommarvikarier. Den börjar tolv och håller på till fyra. Vilket betyder att jag inte orkade fara till skolan idag. Skulle bara ha hunnit med en lektion och lunch. Sen måsta skynda sig till hamn igen.  Jag orkar ingen stress nu!

Ska ta och tvätta mig lite sen ta på mig lite kläder. Se om jag hittar moppenyckel kan ju kanske vara en bra idé.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0