Nej nu tror jag att jag ger upp!

Känner mig så jävla trött att jag ger nog upp det här.

Har ju varit i stugan idag. Städade inte så mycke med lite lite lite gjorde jag iallafall. Mer än vad jag brukar. Fick jätte ont i ryggen så jag kunde knappt böjja mig ner :s Det var inte skönt kan jag lova er! Men efter ett tag släppte det mer och mer. Men det kommer nog tillbaka ska ni se.

Efter middagen blev jag lite smått irriterad! Träffade också Lina. Vi körde min broder till stan, han skulle se på bio. Sen for vi hem till mig och började se någon wallander-film. Hann bara se i en halv timme innan vi skulle hämta honom igen. Plockade upp Nina på vägen.

Enteligen hemma. Kollade klart filmen och nu sitter jag här. Ser dubbelt, suddigt, runt, fyrkantigt! Blir fan illamående av det här!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0