Klassfest!!

Nej nu är jag ganska så less på alla jävla idioter som bor i mitt område!!! De ska bara hålla på och förstöra! Jag blir galen. Det kostar bara en massa pengar när de håller på sådär!!!!

Iallafall.
Fick mig ju en sovmorgon som var härlig. Hann ta det jävligt lugnt på morgonen. Ingen stress alls. Älskar sånna mornar! Gjorde mig klar och for sedan till Lisa och satt där och pratade en stund. Men när klockan började närma sig kvart över tolv tog jag moppen och körde ut mot Rönnskär. Vad tror ni händer? Jo det blir punka på moppen! Blir då att gå sista biten tilll C-labb, gjorde ingenting. Farfar kunde komma och hämta den men han var ca en timme bort. Farmor hämtade mig så jag satt på hennes jobb å väntade på att farfar skulle komma å hämta mig. Så nu är min bebis hemma hos Farfar och ska bli lagad.

Ikväll blir det ju klassfest! Ska gå in i duschen nu innan farmor kommer hem. Så att man kanske blir klar någon gång ;) Eftersom att moppen är trasig så ska farmor köra mig hem till Sandra och så ska vi gå tillsammans till David. Det här kommer bli en jävligt rolig kväll kan jag ju lova er!! :D Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran ;)

PussKram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0