Gokväll på er!

Jag hade inte den bästaste morgonen idag.
Vaknade klockan sju av att jag verkligen inte kunde andas. Näsan var helt tät. Ja då var de ju bara att gå in i stor huset och snyta sig. Inte hjälpte de inte. Blev bara tätare, om de nu går?, och inte hade jag någon nässpray här inte. Men jag försökte somna om igen.

Somnade om och fick sova någon timme. Nästa gång jag vaknade så hade jag kram i vaden! Hur roligt är det att vakna av kram?! Inte roligt alls kan jag säga er! Försökte slappna av och sträcka ut benet men det gick inte att ha de så, höll på att dö! Fick de sammanlagt 3 ggr på morgonen.

Gick in på toa ett tag sen tillbaka till lillkåken för att se film. Dirt dancing blev det. Helt klart en av mina favoriter! Försökte vakna till efter det men har bara varit så slö hela dagen. Har frysit och svettats om vart annat hela dagen?! Hur roligt är de på en skala?

Jag hade ju planer för både dagen och kvällen. Men nu blev de inget av!
Tänkte iallafall se om jag hittar nå kort att lägga ut här.
Så kolla in om ett tag så ska ni gå se lite roliga bilder!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0