Fredagkväll!

Jaha.
Den där introduktionen jag var på var nästan lika dann som den jag fick förra året när jag skulle jobba där. Ända saker som var annorlunda var att man fick höra om facken. Tyckte att det var lite drygt med man fick ju betalt för att vara där ;)

Har pratat lite med pappa på Skype idag me. Använde webbcamen så vi kunde se varandra. Riktigt roligt. Skype är ett gratis program som gör att man kan prata med vem som helst gratis. Man kan även som jag skrev tidigare använda webbkamera för att se varandra också. Riktigt trevligt.

Nina och hennes pappa åt hemmagjorda hamburgare här med oss idag. Farmor lyckas verkigen med att laga mat! Hon är ju den bästa farmor man kan ha, utan tvekan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0