VARMMMMMMMMMMMMMMT

Hejhej!

Måste få säga GRATTIS!!!!
Min lillebror fyllde år igår.
Blev 16 ;) Nu får han börja
övningsköra för fan :S

Igår satt jag, Nina och Nicke uppe till fem tiden på morgonen och spelade tv-spel. Wii för hela slanten!!
De var jätte roligt. Tack till farmor som lånade ut sin lägenhet till oss! När vi hade slutat spela och skulle
börja gå hem orkade jag och Nina inte det. Vi stannade kvar och sov över hos farmor. Skönt kan jag säga.

Idag har jag och pappa varit i Munkviken och hälsat på Linnea. Hon
blev jätte glad när vi komme och när vi skulle fara så började hon gråta :(
Hatar de! Jag blir så ledsen själv. Men ledarna hjäpte henne att komma på
andra tankar :D Like Like!!

Fest ikväll?
Svar: JA!!!!!!!!!
Ska ta och börja fixa mig. Blir
hämtad vid sju. Kan ju vara bra
att vara klar då ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0