Varför ska det göra så ont att ha roligt?

Det här ska bli en intressant kväll.
Min rygg tog tydligen stor skada av någonting under gårkvällen.
Kan knappt sitta, ställa eller sätta mig ner/upp. Kommer bli roligt
att ta sig ner i mammas bil :S Kanske inte klarar av hela kvällen?!
Det skulle vara hemskt! Får ta en stark drink innan ;) Supa bort
smärtorna ;) Hört att de brukar funka????

Ikväll blir det att se Markus Krunegård och Amber Oak. Det är som
som är inplanerade iallafall, vad som händer mellan dom två
spelningarna kan ingen säga :P

Igår var jag och Nina duktiga. Vi cyklade som några galningar :D
Roligt var de iallafall. Det kändes som att vi hade legat i en frys
i några timmar efter det att vi cyklat hem till Nina på kvällen :S
Jag blev varm ganska fort medans Nina fortfarande vaknade upp
som en isbit ;)

Nu ska jag gå och duscha för att sedan kunna börja göra mig klar.
Linna kommer hit vid åtta och idag känner jag inte för att stressa :P
Blir iallafall att ta med sig lite mer kläder ikväll än igår ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0