Typ 100 grader idag?

Tro det eller ej men jag har suttit och frysit på jobbet idag!
Satt med jackan på och drack varm choklad för att jag frös så mycket!
Det är inte normalt! Det har ju varit ca 100 grader varmt nu också men
när jag for hem trodde jag att jag skulle få värmeslag! Det fläcktade
ingenting när jag körde moppe hem. Det blåste, varmluft!!!

Har varit på körskolan idag.
Det gick bra, han tror att jag kommer klara uppkörningen galant! Visst
låter det bra?! Nu är det bara teorin som jag måste bita i. Ska plugga lite
nu hade jag tänkt. Efter det blir det nog att lägga sig direkt och försöka
sova. Nog för att jag inte tror att det kommer gå nå bra, det är ca 100
grader i lillkåken som har haft solen på sig hela dagen och blivit uppvärmt.

Kanske hör av mig senare!
PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0