Tisdag :P

Heej!

Det var inte en så rolig natt till idag.
Varmt och ljust i rummet. Då går det inte att sova?! Vaknade typ 1000 ggr och bara halvsomnade om. Sånt gillas inte alls. Men halv sov iallafall tills väckaren ringde. Tog mig upp. Insåg att min matlåda var borta. Vi har en kylskåpstjuv! Andra gången någon är och tafsar på min lunch. Fick pengar av pappa så jag kunde köpa mat från mojjen iallafall. De var inte så gott som jag trodde det skulle vara. Telefonen har ringt en massa idag. Det känns bra! För då har man alltid saker att göra, vilket jag gillar!

Efter middagen hjälpte Moa mig med fas C. Fick 63 rätt på den med.
Det blir att fara till körskolan i morgon och sedan börja med F fasen
så att jag klarar av den med sen är de bara att nöta!

Var med Nina efter det och spelade lite
zombie spel. Jag gillar det spelet jävligt
mycke! Jag får typ hela tiden HS!!! Känner
mig jävligt duktig ;)

Nej nu ska jag sova. Blir inte så mycket
skrivet här nu men det kanske inte gör
så mycket. Ingen komenterar ändå :(



PussKram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0