Min fredag än så länge.

Hej Hopp!!

Gissa vem som är trött? Jo jag.
Gissa vem som sagt att hon ska lägga sig direkt hon kommer hem efter jobbet idag? Jo jag.
Men det blev de inget av.

Sitter nu i lillkåken och väntar på att Lina ska komma hit.
Vi ska promenera ner till alba och köpa kulglass. Lisa
dissar oss för fotboll den lilla nörden ;) Men jag gillar
henne ändå.

Kan ju säga så här att jag var gaaaaanska så kall om
kroppen i går när jag komme hem från Lisas stuga.
fick typ nästan aldrig upp värmen, låg under täcket
och frös, hackade tänder gjorde jag också :S

Ingen telefon heller. Nästa vecka borde jag få den.
Längtar som faaaaaaan.



PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0