Min födelsedag.

Grattis på mig.
Nu är jag 19 år. Känns gammalt men efter 20 vill jag inte bli äldre!
Där tar allt firande stopp! Om jag får bestämma vilket jag vet att
jag inte får ;)

Sitter nu med Nina i min säng, vi ska snart lägga oss. Ska bara
föra över lite pengar så att jag har nått att handla för i morgon.
Vi ska nämligen fara till Luleå jag Nina och Lina i morgon. Kommer
nog att bli jätte bra. Men jag har på känn att det kommer att bli
stressigt. Ska vara hemma vid fyra och ha kalas.

Har suttit uppe i lillkåken och spelat wii. Det
gick bra, blev jätte trött i slutet så då gick de
sämre. Men men :P

Nu ska jag fixa det sista och sen lägga mig och
sova så att jag orkar upp i morgon!


PussKraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0