Klar för ikväll med pluggandet.

Har två saker jag ska ta upp i det här inlägget.

1. Jag måste tro lite lite lite mer på mig själv. Har nu suttit med pappa och gjort lite teori. Har klarat A-fasen och gick därför över till B-fasen. Idag fick jag 63 av 70 rätt, på vägverket behöver man ha 52. Jag klarade det iallafall med god marginal. Nog för att pappa hjälpte mig och diskuterade och så men ändå! Jag kan bara jag vill. Eller hur?

2. Det här kanske inte rör många alls. Men jag gillar verkligen inte när folk säger att jag umgås med Nina för mycket. Dom som säger det vet inget alls. Vi umgicks hela tiden förr, det gick inte att skilja oss åt. Men nu har saker hänt, Nina har flyttat till stan, hon har skaffat pojkvänn. Båda av dom sakerna gör det lite lite svårare för oss att vara med varandra 24/7 som folk tror. Veckan som varit träffades vi ca 2 dagar. 2 DAGAR är inte mycke! Så sluta klaga och ge mig dåligt samvete! Nina är den bästa för mig, hon är min syster. Mitt kött och blod!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0