Festa och sen kanske stadsfesten? :D

Trött och slut!
Har varit med mamma, syster, morbror, moster och kusin på stadsfesten.
Det var folk överallt och varmt! Trodde jag skulle dööö! På busssen upp
till stan var de inte roligt, bussen var överfull och ingen AC alls :S

Men men det var ändå roligt att gå runt på stan. Får se om det blir
ett besök där ikväll också. Skulle vilja se Neverstore klockan tolv.

Tacos till maten sen blir det att sminka sig och byta kläder för att
sedan bli hämtad av Magda. Ska till a-torp och festa :P Kommer
nog att bli jätte roligt! Ska försöka ta lite bilder, men jag är så dålig
på att komma ihåg att jag har den med mig!

Men ha en bra lördagskväll allihop!
Det ska iallafall jag ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0