En ganska så bra söndag..

Nu är jag trött och slut efter den här dagen!
Stod ute i solen ett bra tag kändes det som när vi skulle lämna av Linnea till
kollot. Bara det tog på krafterna, mina ögon var lite känsliga för ljuset ändå
idag. Saknar lillsyrran redan.


Har senare i dag städat mitt rum. Trodde aldrig att jag skulle bli klar.
Är inte helt färdig heller, ska dammsuga och byta sängkläder men det
gör jag nog nästa gång jag kommer till mamma.

Jag har också sätt film med Nina. Vi såg bröllopsduellen. Den var ganska
bra, kanske inte den bästa film jag sätt men inte heller den sämsta. Den
hamnar lite högre upp på listan än medel iallafall :P

Nej nu ska jag ta och lägga mig. Ska upp och jobba i morgon och sen ha
körlektion senare på dagen. Det kommer nog gå bra ska ni se. Vad som
mer händer har jag ingen aning om. Som det ser ut nu så kommer inget
att hända. Sånna dagar får man också ta :)



PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0