Blöt katt

Är hemkommen från Lisas stuga.
Tvingade på Lisa mitt sällskap ikväll. Ville verkligen göra nått.
Det började regna just efter det att jag komme hem från jobbet och slutade
just när jag for till Lisa. Men jag hann inte fram innan det började om. Var
som en blöt katt när jag komme fram. Fick låna en tröja av Lisa, lite liten men
den var min räddare i nöden.

Vi satt ute på altanen och spelade 500. Jätte länge sen man gjorde det och det
var lika roligt som jag komme ihåg att de var. Vi vann två gånger var, sen var
jag tvungen att fara hem.

Men nu är jag iallafall torr. Ska snart lägga mig.
Huvudvärken sitter i, borde boka in en tid till
optikern...

PussKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0