Sovmorgon i morgon!

Jag är verkligen i stort behov av en riktig massage!!!
Jag måste simma konstigt, för mina axlar gör verkligen ont!! Mamma har masserat ena axeln lite men jag vill ha mer!! När jag får pengar blir de att lägga ut lite på en massage. De är behövligt kan jag säga er.

Var å simmade idag. De gick bra. Nina gjorde så att jag höll på att drunkna flera gånger. Hon fick mig att skratta när vi var på de djupa!!! Men som ni ser överlevde jag ;) Köpte iallafall mitt simkort idag. Så nu blir de att simma mycke! Jag å Nina ska börja simma 2 ggr i veckan. De är ju bättre än inget, eller hur?

Nu ska jag lägga mig på spikmattan ett tag och läsa. De är avslappnande kan jag lova er. Bör typ värma min värmekudde å ha den på axlarna, ska jag orka? JA!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0