Snart slutar jag

Om en halv timme är de dags för mig att bege mig hem. Ska promenera in till stan hade jag tänkt. Får då gå med Sandra en bit också. Känns trevligare än att gå helt själv. Får se om jag lyckas komma in till stan just i tid till att de går en buss hem. Brukar ha sådan tur.

När jag kommer hem ska jag laga mat åt mig och sedan packa badkläderna. Blir att fara och simma i kanske en timme idag. De kommer nog att bli skönt. Att få röra på sig lite istället för att bara sitta hemma. Sen är jag kommer hem från de måste jag verkligen göra svenska nationella pm:et. De ska vara inne i morgon och jag har inte ens börjat. FAN!! Hatar att jag är så lat när de kommer till skolarbeten!!!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0