Sådär

Ja nu är jag hemma hos mamma.

Jag och Nina klantade oss i morse och försov oss. Vi vaknade när vi skulle ha börjat så de var bara att skynda sig! Men vi var på skolan en halv timme senare. Men vi hann inte äta frukost så jag var jätte hungrig innan de var lunch. Som tur var fick vi fiskpinnar på skolan och de är jätte jätte gott!

Jag har varit som slö hela dagen. Verkligen inte orkat göra nått. Tror de är för att jag försov mig. Men men. Jag har hunnit med att vara förbi hos pappa och ätit också. Korv å mackaroner, inte min favo men de funkar. Har börjat få jätte ont i huvudet så jag ska ta nå värktabletter och vila ett tag. Måste sedan upp till famor och mäta mig och sång. Måste också plugga tills i morgon. Men jag orkar inte...

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0