Nått är fel

Jag har slutat kunna sova? Vaknade åtta i morse å har bara legat och vridt på mig tills mamma väckte mig vid halv elva :S Inte roligt alls. Men jag sov gott den tiden jag sov iallafall.

Igår bestämde jag mig för att rensa min byrå med alla mina kläder. Jag tog lite kort som jag kan lägga in senare ikväll. De var inte bara lite kläder :S

Idag ska vi fara till mormor. Eller vi ska fara snart å jag sitter i handduk :S Jag får nog skynda mig lite. Mormor ska bjuda oss på lunch, surströming. De blir bra!

Vad som händer sen ikväll har jag ingen aning om :S Kanske bara en lugn hemmakväll? De var jätte länge sen jag var hemma på helgen!! Har alltid varit hos Nina.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0