Nästan klart med allt jag hade tänkt mig

Har äntligen dammsugat och torkat av skrivbordet. Även där jag har alla böcker. Gjorde en ommöblering där. Men igentligen skulle jag vilja ha en egen stor hylla för bara mina böcker. Rymmer inte så många fler kan jag lova er. Vilket är tråkigt. I morgon kommer jag ganska så säkert att köpa 3 nya böcker. Har bara 123 sidor kvar i Om jag kunde drömma. Hade tänkt hinna läsa ut de få sidorna ikväll.

I morgon blir de att stiga upp tidigt. Vi ska fara till stan och Mamma ville göra bort de på morgonen för att hon ska till vårdcentralen sedan vid två tiden. Nina ska följa med så de blir nog att jag och hon stannar kvar ett tag till efter att mamma åkt hem. Nina ska sedan följa med mig hem och övernatta här. De kommer nog att bli bra ska ni se.

Har suttit och pysslat lite nu ett tag. Eller de är säkert några timmar jag ahr suttit med de. När jag fyllde år fick jag några pyssel-saker. Man ska göra sina egna armband. De är köpta på Panduro. Är klar med ett och har de som är mest pyssligt kvar. Gjorde halva på de sen orkade jag inte mer. De var jätte pyssligt ska jag säga er. Om jag blir klar med de i morgon ska ni få se hur de ser ut.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0