Mord var i mina tankar!!

Jag ville helt klart döda Nina i morse!
Jag har sovmorgon och hon ringer å väcker mig 0722!!! Kunde självklart inte somna om. Låg bara å vred mig i sängen och väntade på att väckarnen skulle ringa. Eller jag somnade typ 10 min innan väckarn ringde så jag var ju helt klart död då. Men tänk glada tankar!!!!

Har nu tagit mig till skolan. Har min första lektion innan lunch, arbetsmiljö och säkerhet. Nina ska komma hit på lunchen så då ska jag slå henne, eller kasta mat på henne!!! Haha.

Ikväll blir de att fara och simma. De kommer nog att gå bra, de är ju alltid jobbigt i början men när man kommit igång blir de skönt.

Ska jobba nu så att Sandra slipper göra allt själv ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0