Lyckan för med sig olyckan också

Man får inte vara glad och sväva på moln en längre stund. De är alltid någonting som händer, nått som sägs eller någon blick som görs för att allt ska ändras.
Förtjänar inte jag att vara lycklig? Lika lycklig som alla andra? Ett tu tre på de fjärde ska de ske!


Sitter hemma hos Nina nu. Vi var på vattengympan ikväll och de var en ny ledare som höll i de. Hon gjorde allt lite jobbigare. Eller man dog inte av de men de kändes i armarna kan jag säga er! Men de är ju de som är meningen också.

Imorgon blir de skola. Börjar 0930 så de blir att stiga upp tidigt på morgonen för att göra sig klar och hinna äta frukost innan vi ska gå. Nina börjar 0920. Jag har engelska, svenska och arbetsmiljö och säkerhet i morgon. Slutar 1310. Helt okej tid om ni frågar mig :P

Nej nu blir de nog sängen skulle jag tro. Är trött och vill inte försova mig som sist..

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0