Länge sen

De var länge sedan jag var så här trött kan jag lova er. Ställde om larmet flera gånger bara så att jag kunde få sova lite längre. Men efter 30 min var de dags att stiga upp. Känner inte peppen för att fara till skolan direkt. Vi ska nationella på engelskan men jag minns inte vilken del, men igentligen bryr jag mig inte heller.

När jag kommer hem idag ska jag och Mamma gå ner till ica å handla lite. Eftersom att våran bil är trasig så kan vi inte handla så mycke. Vi ska ju orka bära hem de också ;)

Tror de blir en lugn helg i helgen. Är så trött. Behöver sova och plugga lite i helgen. Hoppas bara jag får tummen ur och gör de! Städa vore inte heller helt fel att göra.
Nej nu ska jag ta på mig sockar å borsta tänderna innan jag far till skolan!


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0