Hemma från Umeå

Jepp. Men jag önskar att jag kunde säga att sltet på mitt jullov varit bättre. Mådde dåligt hela tiden vi var där typ :S Spydde två gånger. Inte trevligt alls.
Men jag kämpade mig ner på stan ändå. Jag hittade ingenting såklart men Nina hittade en tröja och ett par skor. De var jätte fina! Igår kväll så skulle vi igentligen se på bio men de fanns inga platser så vi besökte Hemmakväll och hyrde några filmer istället. Trevligt de me kan jag lova er. Förutom illamåendet har helgen varit jätte bra.

Imorgon är de första skoldagen. Känner inte peppen alls eftersom att jag ska börja en ny kurs och jag har ingen aning om vart jag ska gå. Eftersom att jag åker buss så kommer den säkert vara sen, måste hinna fråga i luckan vart jag ska å när jag väl har kommit till klassrummet är jag seeeeeen!!!
Känner ni peppen?!
Fast jag bara kanske ska fara. Vi får se hur jag mår i morgon. Har mått konstigt hela dagen idag. Hoppas de går över. Vill inte vara hemma i magsjuka :S

Som ni kanske har förstått så har Pappa fixat min dator så den lever igen! Vilket jag älskar! Har varit utan den en hel helg å de är alldeles för länge, eller jag kan vara utan dator ett längre tag om jag får välja de själv.

Måste lägga mig nu. Ska läsa lite i tredje boken, Ljudet av ditt hjärta, innan jag somnar. Ska lägga mig på spikmattan också ett tag. Väckaren ringer halv sju i morgon skulle jag tro! Grattis!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0