Fortfarande kvar

Jag är fortfarande kvar i stan.
Jag och Nina tog oss in till stan och träffade Sara där. Vi gick runt lite innan vi gick vidare till Subway. Men de stängde just efter att vi fått beställa så vi tog våra mackor och gick ut å satte oss och åt. De kändes lite lite lodis aktigt. Men men.

Jag kollade när min buss gick när vi hade ätit klart och den skulle gå om 1 minut. Jag lämnade mina saker i Mats bil eftersom att han skulle hämta Nina igen, så de fanns ingen chans att jag skulle hinna med den. Den andra bussen skulle inte gå förns 1740. Så mamma och min morbror ska komma hit och hämta mig när de har bogserat in mammas bil. Så de är någon timme bort. Ska under tiden försöka skriva mitt tal medans Sara och Nina sitter i Ninas säng och ser skräckis xD.


Mina fingrar har börjat att svälla igen, men inget kan förstöra min dag idag! Jag är så glad!!


PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0