Film

Ja den här dagen har varit sådär. Skolan var bara jobbig, jag var trött och ville bara där ifrån. Men samtidigt ville jag stanna där ett tag till. De snöade så jävla mycke att jag trodde jag skulle dööö. Som tur var fick jag åka med Alexandra in till stan. Hon är jätte snäll, inte bara för att jag får åka bil men henne men de kanske ni redan visste :P

Efter skolan for jag hem till Emanuel. Vi pratade och de kändes bra. Vi kommer nog träffas fler gånger framöver :)

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska sluta jobba. Jag ska nämligen följa henne och handla lite på ica. Men hon jobbar och slutar inte förns klockan åtta så medans jag väntar ska jag se film.
När jag hängde tvätt igår såg jag att min bror hade en film jag velat se. Så jag lånar den av honom.
 Jag hoppas att den är bra :P Men de tror jag nog att den är.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0