Fick konstigt nog ett il

Jag hade borta mitt block där jag skrivit om dig, där jag försöker få ner allt jag inte kan ha kvar i huvudet. Jag letade i alla påsar i mitt rum vilket är många! Men efter många påsar senare hittade jag de. Jag ville veta vart de var för jag ville skriva ner mer saker. Men nu när jag hittat de vill jag bara bränna upp de. Får låta de ligga nära så att om jag vill skriva igen så är de i närheten iallafall. Tror att jag ska skriva ner allt i den. Verkligen allt. Både bra och dåliga saker. Annars brukar man skriva de man vill läsa eller hur man tyckte de skulle vara.

Har helt vänt på dygnet nu. Är inte trött alls :S Så jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Kan inte hämta dammsugaren och dammsuga nu direkt. Nog för att de skulle behövas. De blir att gå ut med en massa skräp i morgon också. Ska försöka vara duktig. Men i morgon kommer jag inte alls att känna mig motiverad. Så vi får se hur de blir.

De blev som ni kanske fattat inte att fara till stan. Nina sov istället. Jag såg en film på femman och efter de såg jag Hp-fenixorden med mamma och broder. Sen somnade jag i soffan ett tag. Riktigt duktigt....

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0