Fan också

De blev krogen ikväll. Vilket betyder att jag drack ikväll. I morgon är de fest, vilket betyder att då har jag haft tredagars. Vilket kommer att vara så jobbigt för mig i slutet av helgen. Men vi får se om de blir att jag festar i morgon, kände inte för de alls.


Känner mig busig!!!


Innom mig pågår en strid. Vad händer om jag vinner? Eller förlorar?
Jag vet ingenting av de. Jag vill bara kunna radera ut minnen och ersätta dem med andra som jag skulle ha gillat bättre, som inte skulle få mig att vara ledsen eller nere.
Men just nu tänker jag bara på saker jag inte bör tänka på, saker jag skulle ha lämnat för länge sen. Men de är helt omöjligt. Måste försvinna in i bokens värld snart, snarast, nyss!!


Kan man vara kär i saknaden?

Som ni kanske förstår så sover jag hos Nina en natt till. När vi vaknade i morse började städandet. Nina gjorde typ de mästa, känns lite dåligt, skulle ha hjälpt till mer! FÖRLÅT! Sedan for Magda och Lisa med bil nummer 1. Lina ville vakna till lite mer så vi satt och kollade på olika länkar!



Den HÄR länken är inget för de som är känsliga tittare.
När vi for hem så for vi till farmor och åt pizza. Jag tog mig en dusch och bytte kläder. Vi såg på snålvatten och jäkulskap. De var bra som vanligt. Efter de hämtade vi Ninas katter som mer eller mindre stack hål på Nina ett fler tal gånger. Vi for sedan hem till min pappa, jag skulle hämta underkläder och säga hej till pappa. Efter de bar de av till stan för att städa de sista och sedan börja dricka!! Blev hämtade och körda till Olles.

Ja de är min kväll ungefär. Får se hur länge vi blir vakna ikväll.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0