En hel natt med sömn!

Jag är så glad!
Fick sova en hel natt utan att vakna vid tre eller fyra. Tänka sig att de går :P Så jag känner mig utvilad idag. De är hur bra som helst ju!!

Var på ett möte om kroppen igår. Jag tycker inte de var så intressant. Men men. Jag missade att fara på vattengympa med Nina, vi får väl göra de idag istället :S Efter de där mötet så for jag på massage, eller inte direkt efter, klockan var nog närmare halv tio när jag for dit. Camilla följde mig, jag hittar fortfarande inte riktigt. Vet inte vilket hus de är :S Men de var så skönt att få ligga där på massagebänken och känna henne trygga undan all smärta. Känns bättre idag kan jag då säga.

Ja jag sitter hemma och väntar på att tiden ska gå. Bussen går 0920 så de är ju ett tag kvar :/ Men jag har iallafall tid till att sitta vid datorn, klä mig, borsta tänderna och ta på mig ytterkläderna innan bussen går :P

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0