En dag avklarad

Ja nu är första skoldagen över. Den gick ganska så bra. Jag hade 3 lektioner idag vilket inte var så jobbigt. På keramiklektionen fick vi göra egna stämplar som vi ska märka våra saker vi gör. De var ganska så chill. Mitt i lektionen gick brandlarmet. Vilket inte gjorde så mycket.

For hem till pappa och åt middag sedan tillbaka hit till Mamma. Sitter nu här helt själv. Ganska så skönt om jag får säga de själv. Har varit hos farmor och pratat med henne ett tag, de är alltid lika trevligt att vara med henne.

I morgon har jag sovmorgon vilket jag gillar. Måste bara kolla upp bussarna och när jag börjar på morgonen. Eller de blir inte morgon när jag börjar men ;) Hehe.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0