En avslappnande stund

Hade tänkt att jag skulle försöka få min kropp att slappna av och blir lite mer trött. Och ett bra sätt att göra de på är att lägga sig på spikmattan med en bra bok.



Själv så tycker jag att de är skönast om man ligger med naken rygg när man använder den här. Har man en tröja känns de nästan ingenting. Men de är ju olika beroende på vad man är för person :)

När jag städade igår kväll hittade jag ett halsband som jag älskade när jag var yngre. Jag hade de på mig hela hela tiden. Tog aldrig av mig de.





Tog bilder ändå på armbanden jag har pysslat med ikväll.



De här är de som inte rikgit är klart än. Blir nog att kanske fortsätta med de i morgon om jag får tid över :)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0