De blev en dag av de här me

For ju som sagt till stan i morse. Vi svängde förbi a-torp och hämtade upp Nina. Hon måste ju självklart följa me! Väl på stan så stod jag och Nina utan för bokia och väntade på att de skulle öppna xD Haha kändes lite tant-varning på de kan jag säga. Men när de väl öppnade sprang vi nästan in för att få lite värme. Jag gick direkt till ungdomsdelen och letade upp böckerna jag skulle ha. Ville ha alla i pocket format. Alla utom sista fanns i pocket och den kommer inte komma ut i de formatet förns till hösten!!! Jag kommer att bli galen om jag inte får läsa sista boken förns då!!!

Vi gick sedan och handlade lite kläder. Jag hittade ett par byxor, 3 par trosor och en b-h. Helt klart nöjd med dagens shopping. När vi komme hem till hamn tog jag och Nina oss en promenad innan middagen kändes skönt.

Resten av kvällen har vi legat som döda fiskar i sängen och sett på film. Vi såg Stolthet och fördom. Tycker den är jätte bra. Vi har också läst gansa så mycke. Är redan på sidan 106 i boken :P 4,25% av hela ;)

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0