A-torp är mitt hem för helgen

Ja de blev så att jag spenderar helgen här i stan. Var igentligen tänkt att jag skulle fara hit i morgon men då såg Nina en film så hon vågade inte sova ensam i natt. Å snäll som jag är ställer jag upp på att fara hit en dag tidigare. Hon mutade med massage ;) Klart man inte säger nej till de ju!
Farmor var snäll som vanligt och ställde upp på att köra mig till stan. Jag fick också låna hennes symaskin och laga mina byxor. Och MAMMA om du läser de här så lagade jag mina egna byxor!

Vet inte vad som händer ikväll, jag är typ redan redo för att gå å lägga mig för natten. De är fan illa!! De är fredag och då ska man vara pigg å kry ju! Men inte de inte! Lite irriterande.

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0