Wii

Yes nu är kalaset över och jag sitter hemma hos Nina.

Har hunnit med lite olika saker. Var hos pappa och åt middag. Kött och pasta. De var jätte gott. Passade och på och stickade lite på min halsduk så att den kanske blir klar någon gång. Vilket jag aldrig tror att den kommer att bli. Halsdukar är de jobbigaste man kan sticka!! Har kommit kanske 2-3 dm. Vilket inte är någonting när de kommer till en halsduk!! Får börja jobba!

Fick just en nyhet som gör att jag känner mig mer peppad än länge. Kan jag ha sådan tur? Jag hoppas de!

Om ett tag kommer Sandra hit. Vi ska då åka till coop och handla lite och sedan fara tillbaka hit och spela lite wii. De tror jag kommer bli jätte roligt :D Wille kanske följer me också!

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0