Trasig buss

Trodde inte att jag skulle komma upp ur sängen idag, var så himla trött av mig. Mmen efter att jag legat kvar i sängen i 45 minuter tyckte jag de var dags att stiga upp. Åt min frukost, tog på mina kläder och gick till bussen. Sov typ hela vägen till stan xD Var så trött. Men sedan var de bara att vakna till när lektionerna började. De gick jätte bra!

Efter skolan körde Sandra mig in till stan. Hon skulle hämta sina systrar så jag fick åka med. Snällt av henne. Hann just till bussen men bussen hann inte långt. Bussen gick sönder när vi stod i trafikljusen utanför MAX. Vi blockerade ganska så mycket trafik men vad skulle han som körde bussen ha gjort? Han ringde iallafall efter en ny buss som komme och hämtade oss. Vi behövde inte vänta så länge vilket var bra.

Väl hemma blev de middag. Jag och mamma ska ta en promenad ner till ica och handla lite. Jag måste köpa lunch till i morgon. Vi börjar senare än vanligt i morgon. Vilket är skööööööööönt. Börjar 1240 :D

PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0