Trött, kanske lite sjuk

Känner inte peppen på någonting. Känner mig sjuk, illamående och bara trött. Dum som jag var for jag på simningen ändå. Men jag tog de i mitt tempo så de blev ganska lugnt. Har inte gjort så mycke sen jag komme hem. Typ bara legat i soffan och frysit. Ska nog snart gå och lägga mig också. Har sovmorgon i morgon men de kan vara bra för mig att få lite extra sömn. Sov dåligt i natt.

Får se om de blir någon skola i morgon. Konstigt nog vill jag dit. Man missar så mycke när man är borta även om de bara är en dag :S Vilket känns jätte jobbigt. Jag håller tummarna att jag mår bättre när jag vaknar i morgon.


Jag saknar...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0