Tisdag 16/2

Nej vissa människor förstår jag mig inte på. Ska helt enkelt sluta bry mig om dem :P De blir bäst för alla så ju :) Eller vad tycker ni? De blir bättre för mig så jag ska nog vara lite självisk. Låter dumt men jag bryr mig inte just nu.

Har varit på skolan idag. De hände inte nå speciellt. Eller vi for till ett företag som heter Start och lyssnade lite på vad han hade att säga. Jag och Sandra plumsade lite i snön, blött och kallt men helt okej ;) Tog bussen hem och åt middag. De serverades chilli, de var gott men jag fick ont i magen.

Ska nu sätta mig ner och plugga lite. Har ju prov i morgon!! Inte ofta vi har de längre. De är bara inlämningsuppgifter annars. Lika jobbigt de. Men jag kommer nog inte plugga så mycke. Känner inte peppen. Men klockan sju ska jag gå ner till badet och simma några längder hade jag tänkt :)



PussKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0